Інструкція з автоматичної оплати членства
1. Як проходить оплата
Оплата здійснюється автоматично кожного місяця. Через місяць з вашої платіжної картки відбудеться списання коштів за наступний місяць.
Після оплати-підписки в Закритий Клуб на пошту, яка була вказала на сторінці оплати, надходить автоматичний лист від сервісу. В листі ви можете знайти посилання на автоматично створений особистий кабінет клієнта в сервісі wayforpay.
Відразу за першим листом приходить другий лист – підтвердження підключення регулярного платежу. В ньому ви знайдете дату вашого наступного списання коштів.
В особистому кабінеті wayforpay ви завжди можете бачити активну підписку, в розділі Регулярні платежі.
Вхід до особистого кабінету здійснюється через сторінку https://wayforpay.com/uk через прив’язаний номер мобільного телефону, який було вказано на сторінці оплати.
Для того, щоб оплата пройшла успішно і ви змогли залишитись в Клубі, на вашій банківській картці повинна бути достатня сума коштів.
2. Як відбувається списання коштів
За день до дати регулярного платежу вам на пошту приходить лист-сповіщення про майбутнє списання коштів.
Після успішної оплати надсилається лист-сповіщення про сплату, а також смс-сповіщення на прив’язаний до підписки номер телефону.
Важливо!
Система автоматично списує кошти в один і той самий день кожного місяця. Якщо з якихось причин в цей день списання не відбулось – система спробує на наступний день. При цьому на пошту надходить лист із вказанням причини несплати.
Ось розшифровка основних причин невдалих оплат:
- Insufficient Funds – Недостатньо коштів
- Invalid Card – Введено невірний номер карти, або карта в неприпустимому стані.
- Exceed Withdrawal Frequency – Перевищено ліміт операцій по карті (можливо картка не відкрита для оплати в інтернет)
- Declined To Card Issuer – Відмова Банку емітента проводити операцію
- Expired card – Карта прострочена або невірно вказано термін дії
Найчастіші причини це:
- ліміт оплати в інтернеті
та - недостатньо коштів на карті.
Будь ласка, перевірте ці два моменти для успішної оплати членства у Закритому Клубі.
Якщо в перші два дні автоматичне списання коштів не відбулось, ми надішлемо вам листа з посиланням для оплати в ручну (цього місяця). Наступного місяця все знову проходитиме автоматичне в ті самі дати.
Якщо бажаєте змінити картку, для цього просто напишіть на пошту club@kalabukha.com.ua листа із темою – Зміна картки для оплати у Закритому Клубі. Ми відключимо вашу попередню підписку (із старою картою) та надамо вам посилання для нової підписки (із новою карткою)
Якщо не вдасться провести оплату – участь у Клубі буде припинено. Повернутися в Клуб ви зможете лише по новій вартості.
3. Внесення змін в підписку
Увійдіть в Особистий кабінет сервісу WayForPay за посиланням: https://wayforpay.com/account/site/login
Для авторизації необхідно ввести номер мобільного телефону і підтвердити вхід OTP-паролем, отриманим в sms повідомленні.
Важливо! Для входу необхідно вводити той номер мобільного, під яким був створений регулярний платіж.
Переконайтеся, що в особистому кабінеті ви перебуваєте на вкладці “Персональний”
Перейдіть в меню “Регулярні платежі”. У меню будуть відображені всі створені автоматичні платежі.
Регулярні платежі в Персональному кабінеті – в меню доступно управління автоматичними платежами створеними при оплаті через сервіс WayForPay.
Для керування і деталей по платежу клікніть нау блоці. У спливаючому вікні буде відображена інформація: про суму, про дату створення платежу, дата останньої оплати, карта.
Далі, у блоці “Управління регулярним платежем” натисніть значок “Кошика” і підтвердіть зупинку регулярного платежу:
Готово. Таким чином ви зупините членство у клубі:
Або ж просто напишіть нам на пошту club@kalabukha.com.ua і ми зупинимо вашу підписку вручну.
Важливо! Якщо ви вчасно не вимкнете регулярний платіж, або не сповістите нас про своє рішення покинути клуб – списані кошти не будуть поверуті, при цьому ви матимете повноцінний доступ до клубу за вже сплачений період.